شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) با اشاره به اجرای طرح خدمت در این منطقه اعلام کرد: طی یک هفته بیش از ۱۰ هزار تُن در معابر شهری آسفالت‌ریزی شد.

سیدمحمد ناظم رضوی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح خدمت از چندی پیش در شهرری کلید خورده که یکی از ابعاد این طرح، موضوع بهسازی معابر است و در این راستا روکش مکانیزه آسفالت با توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت به مدت یک هفته اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح از ۳۰ مهر تا هفتم آبان انجام و با حضور پنج اکیپ تراش و روکش مکانیزه، عملیات روکش آسفالت، تراش و روکش دستی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی منطقه با توزیع روزانه بیش از هزار و ۳۰۰ تن در روز و شب اجرا شد.

ناظم رضوی در مورد معابر و محلات اجرای بهسازی معابر هم خاطرنشان کرد: جاده ورامین، خیابان های شهید غیبی، پروین اعتصامی، امام حسین (ع)، شهید منتظری و جاده گل حصار از عمده ترین نقاط منطقه ۲۰ شهرداری تهران بود که این طرح روکش مکانیزه اسفالت در آن انجام شد.

وی اضافه کرد: عملیات نظافت و شستشوی معابر، بهسازی فضاهای سبز، رنگ آمیزی نماهای شهری با استفاده از مواد پوشاننده و پاکسازی نماها در تعدادی از محلات بخشی از طرح خدمت در منطقه شهرری است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.