گنبدکاووس - ایرنا - دیدار معوقه ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه از هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با برتری سه بر ۲ تیم میزبان یعنی شهرداری گنبدکاووس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که عصر یکشنبه درسالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد، تیم شهرداری گنبدکاووس موفق شد در دست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۸ بر همنام ارومیه‌ای خود غلبه کند.

شاگردان "رامین بابایی" در تیم شهرداری گنبدکاووس اما در ۲ دست اول و سوم با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به میهمان خود شهرداری ارومیه واگذار کردند.

در این بازی تماشایی و نزدیک که قضاوت آن برعهده "وحید پورکاشیان" و "حامد آقابراری" به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بود و ناظر داوری را هم "خلیل یگانه مجد" بود، ۲ تیم بازی جذابی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب ۲ امتیاز این دیدار خانگی و سومین بُرد خود در این فصل صاحب ۹ امتیاز شد و در رده دهم جدول ۱۴ تیمی جای گرفت ضمن اینکه شاگردان "جهانگیر سیدعباسی" در تیم شهرداری ارومیه نیز با قبول ششمین باخت فصل خود در رده آخر جدول قرار دارد.

بازی هفته هشتم تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.