سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان اولویت بانک ایران زمین را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان می داند و معتقد است روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.
سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم.
** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.