زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون ۲۵۴ خانه ورزش روستایی در استان افتتاح و تجهیز شده که این مهم در راستای برخورداری همه گروه‌های هدف از امکانات ورزشی است.

جواد بازرگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در راستای برخورداری روستاها از امکانات ورزشی و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستاها اجرا می شود.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از جنبه‌های جذاب و پرافتخار برای جامعه ورزشی در ایجاد خانه‌های ورزشی در روستاها، آمیخته شدن مباحث ورزشی با فرهنگی است.
این مسوول با تاکید بر اینکه باید تدابیری اندیشیده شود تا خانه‌های ورزش روستایی بتوانند جایگاهی برای پرورش و تحویل قهرمانان آینده در تمام سنین به کشور باشند، ابراز امیدواری کرد بتوان با تربیت مربیانی قوی در خانه‌های ورزش روستایی به ترویج و ترغیب افراد بومی در عرصه‌ ورزش پرداخت و شاهد سلامتی و شادابی در بین تمام اقشار جامعه بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص تجهیزات اهدایی به خانه‌های ورزش نیز خاطرنشان کرد: میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت از جمله تجهیزاتی است که در اختیار این خانه‌های ورزش قرار می‌گیرد.