پاکدشت - ایرنا - در آستانه سفر رئیس جمهور به پاکدشت، جمع زیادی از مردم شهرستان خود را به مصلی نماز جمعه رساندند تا از نزدیک با آیت الله رئیسی دیدار کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان برگزاری سفرهای استانی دولت سیزدهم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه به پاکدشت سفر می‌کند تا ضمن دیدار با مردم این شهرستان، از نزدیک با مسائل و مشکلات این بخش مهم از استان تهران آشنا شده و گره‌های کور این شهرستان را باز کند.
با وجود آن که بر اساس اعلام مسئولان، قرار است آیت الله رئیسی ساعت ۹ صبح با حضور در مصلی نماز جمعه با مردم دیدار کند ولی جمع زیادی از قشرهای مختلف مردم از جای جای شهرستان خود به مصلی رسانده‌اند تا از نزدیک رئیس جمهور را دیده و با وی دیدار کنند.
با وجود بارش شدید باران، قشرهای مختلف مردم شامل دانش آموزان، کسبه، اعضای هلال احمر و سایر مردم پاکدشت خود را به مصلی نماز جمعه می‌رسانندتا با رئیس جمهور کشورمان دیدار کنند.
تعداد زیادی از مردم نیز نامه‌های خود به رئیس جمهور را آماده کرده و در اختیار جایگاه‌هایی که از قبل پیش بینی شده قرار می‌دهند.
با حضور گسترده عوامل انتظامی و بسیج، امنیت کامل در منطقه برقرار بوده و مردم با نظم و امنیت وارد مصلی نماز جمعه می‌شوند.
قرار است که در این سفر یکروزه، رئیس جمهور ضمن دیدار با مردم، از طرح‌های نیمه‌تمام بازدید کرده و با شرکت در جلسه شورای اداری، مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
دیدار مردمی، بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان، افتتاحیه فاز تکمیلی بیمارستان زعیم ، کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی امیرالمومنین(ع) ، بازدید از کمربندی جنوبی پاکدشت شهرستان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این شهرستان است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.