اسلامشهر - ایرنا - مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهربا تشریح عملکرد شش ماهه نخست سال از اجرای پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع ترمیم، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در معابر این منطقه از شهر، طی نیمه اول امسال خبر داد.

بهزاد شعبانی روز شنبه درخصوص عملکرد ۶ ماهه شهرداری منطقه یک اسلامشهر به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه یک شهرداری اسلامشهر به عنوان یکی از مناطق مهم شهر است که با اجرا و تکمیل طرح های مهمی چون کمربندی شمالی و کنار گذر ۲۴ متری راه آهن نقش بی بدیلی در باز کردن گره های ترافیکی و کاهش ترافیک اسلامشهر دارد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه یک علاوه بر پیشبرد این پروژه ها در ۶ ماه نخست امسال اقدام به روکش آسفالت و تراش در  سه هزار و یکصد متر مربع از معابر این منطقه کرد.

به گفته شعبانی، این عملیات عمرانی در شهرک لاله، خیابان های مطهری، فاطمه الزهرا (س)، فجر، امام محمد تقی (ع) و خیابان امام حسن عسکری(ع) انجام شد.

وی افزود: همچنین ۲ هزار و یکصد متر مربع از معابر منطقه هم ترمیم و کار لکه گیری دستی آسفالت در آن انجام شد که این اقدام نیز در خیابان های کاشانی، ایثار، ابوذر، توحید و ۲۳ متری امام خمینی(ره) صورت پذیرفت.

مدیر منطقه یک شهردار اسلامشهر همچنین از ۹ هزار و ۶۴۲ متر طول جدول گذاری و روسازی معابر طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین مدت ۲ هزار و ۶۵۰  مترمربع همسطح سازی معابر انجام شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است؛ شهرداری این شهر سه منطقه دارد.