گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه از آموزش و پرورش این شهرستان خواست تا در زمینه مسایل فرهنگی، پرورشی و تربیتی در مدارس برنامه‌ریزی مدون و مطلوب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: معاونت پرورشی آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و معنوی در مدارس ،تولید محتوا و از ظرفیت ، توان و قابلیت بسبج دانش آموزی و کارشناسان زبده فرهنگی ، مجرب  و متدین استفاده  ببرد.

وی اظهارداشت: تقویت برنامه های جانبی با محوریت اعتقادی و مذهبی در مدارس  باتوجه به توطئه و دسیسه های دشمنان از جمله در جریان اغتشاشات اخیر  بسیار ضروری است.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه گفت: باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی  ایران در دوران انقلاب  بدون وابستگی به کشوری به دستاوردها و پیشرفت های شگرفی دست یافته است،این مهم برای دشمن غیر قابل تحمل است و  تلاش کرده تا مانعی ایجاد کند اما شکست مفتضحانه خورده است.

وی بیان داشت: مدیریت آموزش و پرورش گزارش کاملی از وضعیت تحصیلی، امکانات و تجهیزات موجود مدارس را تهیه و به فرمانداری ارایه دهد تا  برنامه ریزی لازم برای تقویت و برطرف کردن کمبود ها انجام شود.

صفری گفت: آموزش و پرورش از خاطرات و تجربیات دانش آموزانی که در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند، اطلاعات کامل گردآوری و تدوین کند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز  گفت: این جلسه با دستور کار پیگیری مصوبه‌های جلسات قبل، اردوهای دانش آموزی و راهیان نور، برنامه های پرورشی متناسب با سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب برگزار شده است.

ضرغام مردانی افزود: این مدیریت در زمینه مسایل فرهنگی و پرورشی برنامه های متعددی در طول سال تحصیلی پیش بینی کرده که برخی از آنها در حال انجام است.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه این شهرستان در مسیر عبور کاروان راهیان نور چندین استان کشور قراردارد، اردوگاه شهدای دانش آموزی برای استراحت دانش آموزان پیش بینی شده است که نیاز به همکاری دیگر ادارات داریم.

مردانی گفت: یکی از مشکلات اصلی اردوگاه قطع آب آشامیدنی بنا به دلایل وجود خانه باغ ها بوده است که امیدواریم اداره آب و فاضلاب در جهت رفع این مشکل همکاری جدی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: گناوه اولین شهرستان در استان در برپایی اردوی راهیان نور بوده است.

شهرستان گناوه  دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها