اهواز - ایرنا - فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در شهرستان اهواز و نیز محموله هشت میلیارد ریالی کفش قاچاق در بهبهان خبر داد.

به گزارش دوشنبه ایرنا فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی اعلام سرقت نفت خام از لوله‌های نفتی در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سه نفر از عوامل سرقت نفت خام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط از متهمان یک دستگاه تانکر حاوی ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی، یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه ۲ خشاب و ۶۰ فشنگ، ۲ دستگاه کپسول هوا برای برش، بارنامه، مهرهای جعلی و پلمب مخصوص نفت کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد:  متهمان پس از تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

توقیف محموله هشت میلیارد ریالی کفش قاچاق در بهبهان

جانشین فرمانده انتظامی  خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان هنگام اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در جاده زیدون و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل بار قاچاق را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت سفیدپوست با بیان اینکه در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۶۱۲ جفت انواع کفش خارجی فاقد مجوز گمرکی و قانونی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شد.