اراک - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دشمنان از اقتدار و پیشرفت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ایران عصبانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت شهید والامقام علی اکبر سلیمانی در روستای جیریای شهرستان اراک، افزود: جبهه استکبار برای ماندن خود در قدرت به دنبال این است که کشورهای مستضعف را چپاول و غارت کند و همه منابع آنها را در مسیر بهره برداری خود قرار دهد و هر کشوری که از این مسیر جدا شود به طور قطع دشمنی آنها را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی که توانسته قدرت پوشالی آمریکا را به چالش بکشاند امروز مورد هجمه و توطئه های جبهه استکبار قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان همه راهکارها علیه انقلاب را به کار گرفته اند اما به فضل الهی و مجاهدت های شکل گرفته در طول ۴۳ سال گذشته نتوانسته اند موفقیتی حاصل کنند.

سرهنگ عسگری بیان کرد: جنگ اقتصادی با اعمال تحریم های ظالمانه و جنگ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن در طی سال های اخیر علیه ملت ایران است و امروز دشمن با جنگ ترکیبی برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده و یک ضلع این جنگ ضربه به معیشت مردم و ضلع دیگر آن جنگ شناختی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ شناختی به دنبال ادراک سازی غلط برای جوانان است و می خواهد مسیر جوانان را منحرف سازد، گفت: به همین جهت در دانشگاه ها و مدارس ورود می کند و با دروغ پردازی و ترویج یاس و نا امیدی اهداف شوم خود را پیش می برد و در حوادث اخیر خواسته دشمن ایجاد هرج و مرج و ضربه زدن غیرت دینی بود که خوشبختانه جوانان ایران اسلامی هوشیار هستند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان در امپراطوری رسانه ای خود به دنبال وارونه سازی حقایق هستند، افزود: بدین جهت ارزش های اسلامی و سنت های دینی را نشانه گرفته اند و جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان است و باید در کشور و همه بخش ها نهادینه شود.

سرهنگ عسگری تأکید کرد: باید هوشیار باشیم جنگ شناختی دشمن و تاکتیک های شیطانی آنها ما را به اشتباه نیندازد و دچار خطا نشویم چرا که دشمن با شعارهای توخالی به دنبال فریب جوانان و نوجوانان است و به طور قطع بیگانگان دلسوز ملت و خصوصا جوانان نیستند و خوشبختانه ملت ایران صف خود را از دشمن جدا کرده است.

وی با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت بیان کرد: یکی از مهمترین افتخارات جوانان ایران حماسه های جبهه مقاومت است که به برکت آن هسته های مقاومت در بسیاری از کشورها تشکیل شد و توانست راهبردهای دشمنان و جبهه استکبار را در منطقه شکست دهد و امروز یک الگویی ماندگار برای سایر بخش ها است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در خصوص شهیدان تازه شناسایی شده دفاع مقدس هم گفت: شهدا با عملکرد خود مسیر عزت و سربلندی را به خوبی برای ملت نشان دادند و استان مرکزی امروز در محضر شهیدی است که پس از سال ها به آغوش خانواده و شهر بازمی گردد و این شهدا در مکتب اهل بیت(ع) و بویژه مکتب امام حسین(ع) به خوبی خود را ارتقا دادند و حماسه ساز شدند.

استان مرکزی هفت هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.