اردبیل-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین نیازمند حمایت همه دستگاه‌های متولی است.

به گزارش ایرنا ، کلام‌الله صفری روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول جدید بسیج فرهنگیان استان اظهار کرد: آسیب اصلی امروز در کشور تفرقه‌افکنی دشمنان است و نیروهای بسیجی بویژه بسیج فرهنگیان می‌توانند در خنثی کردن این دسیسه نقش مهمی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه ثروت مهم یک دستگاه منابع انسانی آن است، تربیت افراد متخصص، ولایی، انقلابی با تفکر بسیجی را از ضروریات عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش صرفا یک نهاد آموزشی نیست بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مولد سرمایه انسانی است.

صفری ادامه داد: آموزش و پرورش با حضور و همکاری بسیج فرهنگیان می‌تواند به اهداف ترسیم شده خود در حوزه تعلیم و تربیت دست یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان در تربیت معلم آینده‌ساز و تراز انقلاب و همچنین نسل آینده نقش مهمی ایفا می‌کند، گفت: آموزش و پرورش نهادی است که به حمایت‌های همه دستگاه‌های متولی برای رسیدن به اهداف و سند تحول سند بنیادین نیاز دارد.

در این آیین با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار سید محمد لطیفی ، سرهنگ بهنام سمیعی به‌عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان استان اردبیل معرفی شد.