ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی در آغاز هفدهمین سفر شهرستانی خود، صبح پنجشنبه وارد پلدشت در شمال این استان شد و در بدو ورود با حضور در مزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در شهر پلدشت حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت، در این آیین محمد علی پور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

همچنین معتمدیان در نخستین برنامه به شهر نازک علیا مرکز بخش ارس شهرستان پلدشت رفت و مورد استقبال مردم مسوولان محلی قرار گرفت.

به گفته مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی، دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان پلدشت، بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل این شهرستان و تصمیم گیری برای افزایش این ظرفیت و رفع موانع موجود در این زمینه، بازدید از زیرساخت‌های حمل و نقلی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل جامع شهرستان پلدشت، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از برنامه های این سفر یکروزه است.

علی رزازی افزود: دریافت مسائل و مشکلات مردم منطقه از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ و برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان پلدشت از دیگر برنامه های این سفر به شمار می‌رود.

وی گفت: در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی تو توسعه استان نیز حضور دارند، ظرفیت های اقتصادی و تجارت بین‌الملل در این شهرستان نیز مورد بررسی و در خصوص افزایش این ظرفیت و رفع موانع موجود در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های حمل و نقلی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار،  نشست با دهیاران، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل جامع شهرستان پلدشت، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.
رزازی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این سفر پذیرای مسایل و مشکلات مردم است، یادآور شد: برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت شهرستان پلدشت به ریاست استاندار آذربایجان غربی، پایان بخش این سفر یک روزه خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی طی کمتر از یک سال گذشته در ۱۷ شهرستان استان حضور یافته و با مردم این شهرستان‌ها به گفت وگو  نشسته و همچنین مصوبات قابل توجهی هم برای توسعه مناطق مختلف استان داشته است.