گناباد-ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: بسیجیان در اغتشاشات اخیر نقش مهمی در رسوا کردن ماهیت توطئه‌های دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی فاطمی روز شنبه در صبحگاه نیروهای جهادی بسیج گناباد افزود: امروز بسیج با روشنگری در زمینه های سیاسی و اجتماعی با انجام اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و حلقه های صالحین در بخشهای فرهنگی و اجتماعی حضور میدانی خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است.

وی اظهار داشت: کشور ما با روحیه و فرهنگ و تفکر بسیجی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به موفقیتهای زیادی در زمینه های مختلف دست یافته است و امروز هم باید با این تفکر به مقابله با ترفندهای دشمنان و روشنگری ماهیت  اهداف خصمانه آنها  پرداخت.

حجت الاسلام فاطمی مهمترین وظیفه آحاد جامعه و از جمله مسوولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با ترفندهای دشمنان در اغتشاشات و آشوبهای اخیر را  روشنگری ماهیت اصلی این سیاستهای خصمانه دانست و گفت: در کنار اهتمام به دستگیری لیدرها و سرشبکه های اصلی اغتشاشات اخیر، روشنگری نسبت به اهداف خصمانه دشمنان و ایادی سرسپرده آنها  مورد تاکید است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب که از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پیشرفتهای کشور در ابعاد مختلف نگران هستند و آن را مغایر سیاستهای خصمانه خود می بینند با ایجاد اغتشاش و آشوب در صدد ضربه زدن به آرمانهای این نظام می باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: دشمنان و عوامل آنها در داخل و خارج کشور در قالب یک جنگ ترکیبی و پیچیده ای به مقابله با نظام جمهوری اسلامی آمده اند و سعی می کنند با تحریک احساسات و بهره گیری از رسانه های وابسته به خود و دروغ پردازی و ایجاد  آشوب و اغتشاش، رعب و وحشت و یاس و نا امیدی، جنگ داخلی در نقاط مختلف به راه بیندازند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.