تهران- ایرنا- روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه به عنوان روابط عمومی برتر در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه معرفی شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در محل سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور، علی بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سراسر کشور برگزار شد و در حاشیه آن برترین های حوزه ارتباطات و رسانه بامحوریت فعالیت های انجام شده هفته دولت سال جاری معرفی شدند.

در بخش ارزیابی عملکرد رسانه‌ای- ارتباطی، براساس پرسشنامه‌ای متشکل از ۱۰ شاخص، اطلاعات عملکرد دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها دریافت شد و پس از داوری توسط هیات داوران، «قاسم بی نیاز» مدیرکل دیپلماسی و روابط عمومی سازمان انرژی اتمی و «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در سطح ملی و «عباس مطاف» مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از نظر برنامه ریزی موثر برای گفت و گو با رسانه ها معرفی شدند.

«فرشاد مهدی پور» معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «محمد صحرایی» مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز به لحاظ برنامه ریزی برای گسترش شبکه رسمی اطلاع‌رسانی و توزیع محتوا به ترتیب در سطح ملی و استانی معرفی شدند.

در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای نیز «جواد قنبری» مدیر کل روابط عمومی سیستان و بلوچستان معرفی و تقدیر شد.

«علیرضا رضازاده» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در حوزه اجرای رویدادهای درون و برون سازمانی، «علی اکبر کاظمی» مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در حوزه اجرای پویش‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، «حسین زاده قشمی» مدیرکل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه و «مهدی محمدی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به لحاظ پاسخگویی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.

در بخش رسانه هم ضمن تقدیر از خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، خبرگزاری دانشجو به عنوان رسانه برتر در حوزه پوشش مناسب سفرهای استانی رئیس جمهور معرفی شد.

در حوزه نقد سازنده و دلسوزانه و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات مردم ضمن تقدیر از روزنامه های اعتماد و فرهیختگان، روزنامه اطلاعات به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در بخش آگاهی‌بخشی نسبت به دستاوردها و پیشرفت های دولت و نظام، ضمن تقدیر از روزنامه های همشهری و ایران، خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در حوزه دپیلماسی فعال رسانه ای نیز سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و در تولید محتوای تبیینی روزنامه ایران به عنوان رسانه برتر معرفی شدند.

در بخش ارتباطات اجتماعی «علی فروزنده» مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و در بخش فعالیت در رسانه های اجتماعی «حسن میثمی» مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حائز مقام برتر شدند.