ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم گفت وگو و روشنگری بین آحاد مردم جامعه در موضوع اغتشاشات تاکید کرد و گفت : باید با فریب خوردگان مصاحبه و رسانه ها نیز روشنگری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا مازندران و آغاز هفته بسیج افزود: باید از این که لیدر های آنان چه کسانی هستند و بازداشت شده اند ،اطلاع رسانی گسترده تری صورت بگیرد.

وی با بیان این که جهاد تبیین را باید روی دستگیر شدگان و فریب خوردگان اغتشاشات عملیاتی کنیم،در عین حال گفت: از طرفی گفت و گو و روشنگری را باید در موضوع اغتشاشات بین دانش آموزان و دانشجویان جدی تر بگیریم.

وی با اظهار این که بسیج ،فتنه شناسی و چگونگی مقابله با آن را به درستی رصد کرده است ، بیان داشت : مردمی و تشکیلاتی بودن دو مزیت بسیج است ،" بسیج لشکر مخلص خداست" جمله ای بی نظیر از امام راحل است.

امام جمعه ساری ادامه داد: بسیج و بسیجی در جمهوری اسلامی ایران ، حکومت بزرگ اسلامی را دنبال می کند ، هسته های مقاومت با بسیج علیه استکبار در سراسر جهان شکل خواهد گرفت ، یعنی بسیج در گستره زمانی و مکانی بی نهایت است.

محمدی لائینی با اظهار این که حادثه ها و رخدادهای طبیعی ، اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی از بین خواهد رفت ،گفت: اکنون بزرگترین چالش کشور در شرایط کنونی نفاق است ،البته نفاق به عنوان یک شگرد کفرآمیز در کشور پیچیده شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: امروز در مقابله با نفاق با سختی های خاصی مواجه هستیم، چراکه کفر و شرک در لباس نفاق و دروغگویی در خصوص حقوق بشر ،آزادی ، طرفداری از مذاهب و قومیت ها بروز پیدا کرده است، امروز دروغگویی و ترور ناجوانمردانه شگرد نفاق است، امروز کشته سازی را انجام می دهند و آن را به گردن نظام اسلامی می اندازند.

وی اظهار داشت: دشمن شگردهای نفاق را با ابزار نوین انجام می دهد ،باید بپذیریم غفلت هایی در این بخش به رغم این که بسیج در همه بخش ها فعالیت چشمگیری دارد، رخ داد، مسوولان حوزه ، بسیج و تمامی نهاد فرهنگی در جهاد تبیین اعتقادی غفلت کردند.