بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا ایران نتواند الگوی موفقی برای سایر کشورها باشد و با این هدف انواع حربه‌ها مانند تحریم، تهدید و توطئه را علیه نظام اسلامی به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به کشور ، استقلال و عزت داده است و جهان استکبار این را بر نمی‌تابد و به همین دلیل انوع تهاج را علیه آن انجام داده است.

وی یادآورشد: کشور ایران پیش از انقلاب اسلامی به نحوی مستعمره نوین جهان استکبار بود اما امروز در سطح بین المللی دارای استقلال و عزت است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: با این حال پیوسته بصیرت ملت ایران و بیداری و هوشیاری مردم باعث شده است تا این توطئه‌های متوالی علیه ایران اسلامی راه به جایی نبرد.

صفایی بوشهر اضافه کرد: بصیرت، دشمن شناسی، وحدت، همدلی ملی، مجاهدت و ولایت مداری راه‌های مقابله با همه دشمنان و دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیشرفت پر شتاب ایران اسلامی در عرصه‌های متعدد گفت: جهان استکبار به دنبال جهانخواری، سلطه بر منابع و چپاول ثروت دیگر کشورها است و این رویکرد طبیعت این نوع تفکر است.

وی تاکید کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر نوعی تهاجم ترکیبی را علیه ایران اسلامی به کار گرفته و در مقابل این نوع تهاجم لازم است که مقاومت ترکیبی انجام شود.