ایرج حسن پور روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از کل گزارشهای دریافتی تعداد ۶ هزار و ۶۱۷ تماس منجر به ثبت تخلف و بقیه گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده که ۴۰درصد از این گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است.
وی افزود: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه های مرتبط ازجمله جامع تجارت،انبارها،همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴را دارد.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان این مرکز از ساعت هفت تا۲۰ در روزهای عادی و از ساعت ۹ تا ۱۶ در روزهای تعطیل به صورت برخط پاسخگوی هم استانی های گرامی هستند.