شاهرود- ایرنا- رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: دومین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان با برتری امید نصر شاهرود، مقاومت بسیج، درنا لار ارومیه، کندوان شمال‌نور، شهرداری شهریار، گل‌گهر سیرجان، دخانیات و عقاب نهاجا تهران پایان یافت.

سعید طبسی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر کشور با برگزاری هشت دیدار خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه امید نصر شاهرود توانست با نتیجه سه بر صفر رازین پلیمر را شکست دهد، ابراز داشت: توپکا بابلسر سه بر صفر مغلوب مقاومت بسیج شد، درنا لار ارومیه هم توانست با نتیجه سه بر یک زرین اسکان میاندوآب را از پیش رو بردارد.

طبسی با اشاره به اینکه کندوان شمال نور با نتیجه سه بر صفر از سد مس سونگون تبریز عبور کرد، اظهار داشت: شهرداری شهریار پس از یک دوره استراحت توانست با نتیجه سه بر یک رعد پدافند را شکست دهد، ماه و مهر اسپادانا اصفهان نیز با نتیجه نزدیک سه بر ۲ مغلوب گل‌گهر سیرجان شد.

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: افق قم با نتیجه سه بر صفر مغلوب دخانیات شد، عقاب نهاجا تهران نیز با نتیجه سه بر یک طلوع سپیدباران را شکست داد.

وی با بیان اینکه هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند، افزود: در دومین روز از رقابت‌ها تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، چادرملو اردکان، ملوان تهران و مس شهر بابک استراحت داشتند.

به گفته وی، هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند.

طبسی با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۲۰ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها در چهار گروه پنج تیمی شامل (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنالار ارومیه، قرار دارند.

این دوره رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز در شاهرود ادامه دارد.

روزانه هشت رقابت در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.