به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینیپور روز سهشنبه در حاشیه دیدار با اقشار مردم در استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عملکرد و میزان رضایتمندی آحاد جامعه از مدیران دستگاههای اجرایی و ستادی مازندران در دیدارهای چهره به چهره و ملاقات مردم با استاندار ارزیابی و سنجیده میشود.
وی ادامه داد: برگزاری این جلسات و دیدار چهره به چهره با مردم تنها به معنای بررسی و رفع مشکلات فردی نیست ،بلکه تمامی مسایل و دغدغههایی که اقشار مردم در ادارات دارند ارزیابی و برای رفع این مشکلات به صورت کلی در جلسات با مدیران ارشد استان تصمیم گیری خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تمامی موارد که مراجعه کنندگان به استاندار امروز بیان کردند به صورت کلی و جزئی یادداشت شد و در برخی از موارد مشکل فرد یک دغدغه جمعی است که به طور حتم با تصویب بخشنامه برای رفع این دغدغهها اقدام میکنیم.
بررسی نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات دولتی
حسینیپور ادامه داد: شناسایی، بررسی مشکلات و نحوه برخورد کارکنان دولت در مازندران در این نشست های مردمی به خوبی بررسی خواهد شد و از این طریق ارزیابی از مدیران کل و شهرستانی دستگاههای اجرایی انجام میشود.
استاندار مازندران اضافه کرد: تلاش مدیران در شهرستان باید بگونهای باشد که تمامی مشکلات مردم در منطقه زندگی آنان حل شود و اگر هم استانی ما از نقطهای دور دست به مرکز استان می آید و به استاندار برای رفع دغدغه خود مراجعه میکند به این معنا است که دستگاههای شهرستانی کار خود را به خوبی انجام نمی دهند.
هنر مدیران حل مشکلات مردم باشد
وی گفت: هنر مدیران باید حل دغدغههای مردم در ادارات شهرستانی باشد و میزان فراوانی حضور مردم به مرکز استان یکی از ملاکهای ارزیابی عملکرد مدیران است.
وی ادامه داد: دیدار استاندار با اقشار مردم با رفع تمامی مشکلات اداری و حل دغدغه های آنان در مناطق شهرستانی باید به گونه باشد که وقت جلسات صرف بررسی دیدگاههای نخبگان شود و پژوهشگران و اندیشمندان در دیدار با مدیران ارشد استان ایده پردازی و بیان راهکار برای رفع غدغه های کلی استان داشته باشند.
به گزارش ایرنا، استاندار مازندران امروز سهشنبه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان را به سالن جلسات استانداری کشاند تا پای درد دل مردم بنشینند و مشکلات آنها را پیگیری و حل کنند. این دیدار چهره به چهره در راستای خدماترسانی شایسته به مردم استان و ارائه خدمات مشاورهای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در راستای تاکیدات آیت الله رئیسی رئیس جمهور، برنامهریزی شده بود. شهروندان بعد از دریافت دستور از استاندار، توسط اداره کل بازرسی استانداری کد عددی پیگیری مطالبات دریافت کردند و بسته به نوع درخواستشان تا حصول نتیجه مطالبات آنان پیگیری خواهد شد.