کرمانشاه- ایرنا- شهردار کنگاور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری صرف هزینه آسفالت معابر و مسیرها در محلات مختلف این شهر شده‌ است.

به گزارش ایرنا «علی مرادی» روز چهارشنبه در جریان بازدید فرماندار کنگاور، جمعی از اعضای شورای اداری شورای شهر و خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری افزود: عملیات آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهرک آموزگار فاز ۱و۲، شهرک بسیج، ترانشه، کوچه ها و معابر شهرک آزادیان، خیابان خلیج فارس، خیابان امام حسین و لکه گیری محلات مختلف شهر به طول حدود ۴۱ هزار مترمربع انجام شده است.

وی اضافه کرد: عملیات آسفالت معابر شهری کنگاور بدون وقفه توسط تیم‌های واحد عمران شهری شهرداری در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع بارش‌ها آسفالت معابر دیگر محلات محروم انجام شود.


شهردار کنگاور ادامه داد: توسعه محله‌های کم برخوردار از جمله محله اسلام آباد که سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است در دستور کار شهرداری قرار دارد.

۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع از معابر عمومی کنگاور موزاییک فرش شد

مرادی به دیگر فعالیت های شهرداری اشاره کرد و افزود: ۶هزار و ۷۷۶ متر مربع از معابر عمومی این شهر از جمله روبه روی معبد آناهیتا و میدان آیت الله عراقی تا میدان بسیج با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال موزاییک فرش شد.


شهردار کنگاور در ادامه با اشاره به فعالیت گلخانه شهرداری گفت: از جمله تولیدات گلخانه شامل صدها هزار بوته انواع گل رز، شمشاد، ترون و همچنین گل های فصلی است که اجرای این طرح علاوه بر تامین گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهری، بخشی از تولیدات آن به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال های ۹۵ و ۹۶ برای تهیه انواع گل به شهرهای همجوار متوسل می‌شدیم، توضیح داد: با ایجاد گلخانه علاوه بر اینکه مراجعت به شهرها برای تهیه گل دیگر معنی ندارد، از نظر گل های تزیینی هم خودکفا شده ایم.

شهر کنگاور با ۵۱ هزار نفر جمعیت مرکز این شهرستان ۷۶ هزار نفری است و در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.