یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اقدامات فرهنگی و توجه به ورزش اخلاقی و ارزشی باید در رشته های مختلف در کشور پیگیری و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز سه شنبه در نشستی با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مسئولان ورزش یزد افزود: گسترش برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی در کشور یک ضرورت است و باید در اولویت مسئولان ورزش قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در این عرصه در سطح کشور و یزد صورت گرفته است، ادامه داد: توجه به بُعد قهرمانی و پهلوانی همراه با ارزش‌های معنوی موضوع بسیار مهمی است که باید در این خصوص توسط مسئولان و ورزشکاران اقدام شود.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یکی از برنامه‌های مهم و محوری این مجموعه را در سطح کشور توجه به مسایل فرهنگی و معنویت در کنار امور فنی و مسابقات و سایر برنامه‌ها ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و در کشور ادامه دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در استان یزد صورت گرفته افزود: توجه به برنامه‌های فرهنگی و فنی با همکاری بخش‌های مختلف و همکاری هیات‌ها و جامعه هدف در سال‌جاری نسبت به گذشته روز به روز تقویت می‌شود.

همچنین علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد از تلاش و همراهی مسئولان با این اداره‌ کل در تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سال‌جاری قدردانی کرد و توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی را در کنار سایر امور جزو اولویت ذکر کرد که به جد اقدام می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.