کرمانشاه – ایرنا – شهردار سنقر از اختصاص و هزینه ۳۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدابراهیم بشیری» روز پنجشنبه در جریان بازدید مسئولان از پروژه های عمرانی سنقر، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون ١٢٠ هزار مترمربع معابر با اولویت شهرک های حاشیه نشین آسفالت شده است.

وی افزود: آسفالت بلوار شهید صیاد شیرازی و خیابان غدیر شهرک ولیعصر هر کدام به طول یک کیلومتر، خیابان دانشگاه و خیابان پاسداران هر کدام به طول ۶٠٠ متر، آسفالت کامل معابر شهرک های نیروی انتظامی فاز یک و ۲، شهرک اندیشه و همچنین معابر شهرک شهدا و تاکسیرانی از پروژه های آسفالت شهرداری سنقر در سال جاری بود که انجام شد.

وی بیان کرد: طبق برآوردهای کارشناسی بیش از ٩۵ درصد معابر سطح شهر هم‌اکنون تحت پوشش آسفالت قرار گرفته و برای پوشش صددرصدی از تمام ظرفیت ها بهره گیری خواهد شد.

شهردار سنقر با بیان اینکه هم اکنون پنج اکیپ موزائیک فرش در سطح شهر سنقر فعال است، گفت: در فصل عمرانی سال جاری ۱۰ هزار متر مربع موزائیک فرش در دستور کار قرار گرفت که هفت هزار متر مربع آن در حال انجام و اجراست.

وی ادامه داد: ۶ هزار متر مربع جدول گذاری در برنامه های این شهرداری است که ۲ هزار متر آن انجام شده و تا پایان سال مقدار باقی‌مانده نیز تکمیل می‌ شود.

شهردار سنقر در ادامه گفت: بازسازی و بهسازی میدان معلم، احداث مخزن قیر ۵٠٠ تنی، بازسازی پارک یادگار امام شهرک امام خمینی (ره)، پارک لاله شهرک شهدا و احداث پارک شهرک نیروی انتظامی فاز۲ از جمله اقدامات دیگر شهرداری در شش ماه ابتدای سال بوده است.

وی اضافه کرد: اجرای زیرساخت های ناحیه کارگاهی «جان احمد» از دیگر برنامه های این شهرداری است که به زودی عملیات اجرایی آن با اعتبار ١۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.