گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هشتم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، حریف خود تیم کاله آمل را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر روز پنجشنبه در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ع) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه شهرام کرمی و رامین فتحی به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمد متین و حضور نصرت‌الله جعفریان به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

بازیکنان تیم شهرداری در کوارتر اول و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۹ بر ۲۲ و ۳۳ بر ۲۳ حریفش را شکست داد، اما در کوارترهای دوم و سوم با نتایج ۲۸ به ۳۲ و ۲۲ به ۲۶ نتیجه را واگذار کرد.

پری پتی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سالار منجی و آنتاناس اودراس پنج بازیکن استارتر و آغازکننده تیم شهرداری گرگان با هدایت مهران حاتمی بودند.

شاگردان علی آرزومندی سرمربی تیم کاله آمل نیز در ترکیب اولیه تیم خود پاتریک رمبرت، جلال آقامیری، متین آقاجانپور، امیرحسین یازرلو و میثم میرزایی به میدان فرستاد.

در این مسابقه حساس و نفس‌گیر متین آقاجانپور بازیکن تیم کاله آمل در مجموع ۳۴ امتیاز کسب کرد و با اثرگذاری ۳۳ عنوان امتیازآورترین بازیکن و موثرترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

در تیم گرگان محمد جمشیدی با ۲۹ امتیاز و اثرگذاری ۲۳ و بهنام یخچالی با ۲۷ امتیاز و اثرگذاری ۳۲ بهترین و موثرترین بازیکنان تیم خود بودند.

همچنین سالار منجی بازیکن تیم گرگان با ۱۱ ریباند و ۱۰ امتیاز عنوان بازیکن "دبل دبل" را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته هشتم با انجام هشت بازی، هفت برد و یک باخت با مجموع ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داد و در هفته نهم در آبادان روز دوشنبه هفته آتی میهمان تیم پالایش نفت این شهر خواهد بود.

کاله آمل هم که با ۶ برد و ۲ باخت و مجموع ۱۴ امتیاز و به علت تفاضل گل در رده سوم قرار دارد، روز دوشنبه هفته آتی از تیم توفارقان آذرشهر در آمل میزبانی خواهد کرد.