گچساران - ایرنا -مردم گچساران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز علیرغم هوای سرد با حضور در خیابان ها به شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران بعدازظهر روز جمعه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال ولز پیروز شد، و پس از صوت پایان بازی کاروان های شادی در شهر دوگنبدان به راه افتاد.

مردم در قالب کاروان های موتورسوار و خودروها با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خیابان ها آمدند و لحظات شاد و به یاد ماندنی را خلق کردند.

جوانان و نوجوانان با ابراز شادی همراه با صدای بوق خودروها خوشحالی خود را از پیروزی تیم ملی ایران ابراز کردند.

در کنار کودک و پیر و جوان و زن و مرد گچسارانی نیروهای نظامی با در دست داشتن پرچم ایران شعارهایی هم در حمایت از بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان سر دادند.

رانندگان نیز با زدن بوق‌های متوالی و در دست داشتن پرچم های سه رنگ و شعار ایران، ایران شادی خود را از این برد ابراز کردند.

همچنین تعدادی از مردم گچساران با در دست داشتن شیپور و ندای جانم فدای ایران به پایکوبی در سطح شهر دوگنبدان پرداختند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود امروز (جمعه) در چارچوب دور گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی ولز رفت و موفق شد با ۲گل به برتری رسید و نخستین پیروزی‌اش در این دوره از مسابقات را به ثبت برساند و سه امتیازی شود و شانس خود را برای صعود از این گروه بیشتر کند. ملی‌پوشان همچنین موفق شدند به اولین پیروزی تاریخ ایران مقابل تیم‌های اروپایی در جام جهانی برسد.