تهران- ایرنا-شماری از بازیکنان دنیای فوتبال و البته تیم ملی انگلیس پیش از ورود به زمین با آرایشگر جامائیکایی دیدار می‌کنند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه سان انگلیس، شماری از ستارگان فوتبال جهان به ویژه تیم ملی انگلیس برای کوتاه کردن موهای خود آرایشگر جاماییکایی را استخدام کرده و وی با حضور در قطر کارهای شخصی آنان را انجام می‌دهد.

«شلدون ادواردز» جامائیکایی با کوتاه کردن موهای تعدادی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال مانند جود بلینگهام و فیل فودن انگلیسی و ارلینگ هالند نروژی به شهرت رسیده است.

همچنین بازیکنانی مانند کریم بنزم، پل پوگبا و وینیسیوس جونیور نیز به این آرایشگر مراجعه می‌کنند.

روزنامه سان فاش کرد که پیش از دیدار آمریکا و انگلیس شلدون موهای بازیکنانی مانند بلینگام، فودن، رحیم استرلینگ و کالوین فیلیپس را کوتاه کرد. شلدون در لندن زندگی می‌کند و پیش از این نیز در مدت اقامتش در دبی در مراسم عروسی یک بازیکن لیگ برتر انگلیس شرکت کرده و به داماد و همراهانش تخفیف ویژه داده است تا موهایشان را کوتاه کنند، سپس به قطر سفر کرده است.

تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با تیم‌های ایران، آمریکا و ولز همگروه است و با چهار امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد. انگلیس روز سه‌شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف ولز می‌رود.