یزد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد گفت: جهاد تبیین را باید به گونه ای گفتمان کنیم که همه مردم احساس کنند وظیفه شان همین است و باورها دچار خدشه نشود ضمن آنکه باید ظرفیت های مردمی را در این حوزه پای کار بیاوریم.

به گزارش ایرنا سرهنگ حمیدرضا محدث روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد یزد افزود: جهاد تبیین فقط به بازخوانی و بیان کردن منویات فرمانده معظم کل قوا نیست بلکه جهاد تبیین جهاد گر در جنگ هیبریدی و ترکیبی می خواهد و انسان های تک بعدی در این رسالت جایگاهی ندارند.

وی اظهار کرد: پس باید در همه ابعاد مجهز و مسلح باشیم که بتوانیم در این مسیر به عنوان یک جهاد گرانه ایفای نقش کنیم و این فرهنگ را عملیاتی کنیم زیرا این یک سازمان یا یک لباس خاص و پرونده نیست پس شامل همه افرادی که تفکر جهادی دارند در این راستا قرار می گیرند، می شود.

فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد تصریح کرد: از ویژگیها و شاخص های یک بسیجی می توان یک نیروی کارآمد در همه میدان ها که انسان های چند منظوره و چند وظیفه ای را می طلبد یاد کرد.

محدث تصریح کرد: الزامات این جنگ ترکیبی را باید قبول کنیم که عصر، عصر دیجیتال و سواد رسانه ای است و لازمه باسواد بودن افراد در جامعه امروزی و در جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: اساتید باید در تخصص هایی که دارند به سایر مسائلی که متناسب با شرایط روز و پیچیدگی های آن است مجهز شوند .