اسلامشهر- ایرنا - رئیس ستاد جشنواره بچه‌های ایران گفت: ۱۵ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان طی ۴۰ روز به تماشای ۲ انیمیشن ایرانی و جذاب پسر دلفینی و لوپتو خواهند نشست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر که قرار است از ۱۴ آذر تا ۲۴ دی برگزار شود، اظهار داشت: جشنواره سینمایی بچه های ایران با هدف تعالی و رشد کودک و نوجوان برای اولین بار در سطح منطقه از ۱۴ آذر ماه الی ۲۴ دی ماه در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در کنار تماشای این انیمیشن برگزاری جنگ شادی، اجرای عمو روحانی ها، مسابقه و اهدای هدایا به کودکان و عروسک گردانی از دیگر برنامه های این جشنواره است که دانش آموزان و خانواده هایشان از آن بهره مند خواهند شد.

میرزاپور در رابطه با زمان اجرای جشنواره و نحوه ثبت نام نیز خاطرنشان کرد: این جشنواره در بازه زمانی ۴۰ روزه در روزهای شنبه، دوشنبه، پنجشنبه و در سه سانس صبح، عصر و شب برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: شهروندان اسلامشهری و منطقه می توانند برای شرکت رایگان در این جشنواره به کانال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به آدرس s_f_eslamshahr در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

میرزاپور یادآور شد: همچنین مجموعه ها، مدارس و دیگر افرادی که قصد دارند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند جهت تهیه بلیط رایگان می توانند با شماره تماس ۰۹۳۹۲۶۰۴۳۷۸ بگیرند.

پوستر اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر، با حضور سردار ولی زاده جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و فرمانده سپاه اسلامشهر و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی، به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر طی مراسمی رونمایی شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.