شهرری- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دشمن به دنبال هویت سازی و هویت سوزی است و در این راستا شبهه افکنی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صمد بهرامی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران افزود: ایجاد تردیدی در صلابت، صداقت، مشروعیت نظام و شبهه افکنی در همین راستا رویکرد دشمن برای هویت سازی جدید و نابودی هویت کنونی ملت ایران است.

وی یادآورشد: شعارهایی که امروز در خیابان ها داده شده و اهانت هایی که می شود، هدف مستقیم دشمنان را نشان می هد.

حجت الاسلام بهرامی همانگونه که امام علی(ع) در نهج البلاغه فرموده اند اصلی ترین مانع دست اندازی دشمن در هر شرایطی، تبعیت از ولایت و رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بسیج را یک جریان و تفکر دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در روز بسیج و جمع بسیجیان فرمودند بسیج فرهنگ، یک دلی، یک رنگی، کسب فضایل اخلاقی، دوری از ریا، شرک، بت پرستی و غرق نشدن در زرق و برق دنیایی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر چه در مورد فضای مجازی بخواهیم نکته ای بگوییم کم است اما همین بس که رهبر معظم انقلاب اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب دانستند.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: ما هیات های اندیشه ورز لازم داریم تا در دو نقطه راس و لایه های گوناگون بسیج در فضای مجازی مستقر و فعال شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه از مهمترین وظایف ما پرهیز از ناامیدسازی مردم است گفت: با فضاسازی های دشمنان، عده ای شبهه دارند اما رهبری می فرمایند آینده خوب و روشنی در پیش است از همین رو دشمن با تمام ابزارش به میدان آمده و همه مسیرها را برای مقابله طی کرده است.

وی اضافه کرد: با وجود تمامی توطئه های دشمنان و فضاسازی های ناصحیح، امروز پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایران شکار می شود، سپاه پاسداران پس از شهادت سردار سلیمانی پایگاه عین الاسد را می زند و شجاعانه آن را اعلام می کند.

حجت الاسلام بهرامی اعلام کرد: جای تاسف است که با همه کمک های تسلیحاتی آمریکا و اروپا به اوکراین، امروز این کشورها علت شکست خود را در مقابل روسیه، کمک پهبادهای ایرانی می دانند.

وی افزود: با تمام تحریم های اعمال شده علیه نظام اسلامی هیچ دانشگاه، بیمارستان، حمل و نقل دریایی و صادرات نفت در ایران تعطیل نشد و امروز ایران در مذاکرات اعلام می کند که باید میزان صادرات نفت به ۲.۵ میلیون بشکه برسد.

حجت الاسلام بهرامی یادآورشد: از سال ۷۸ رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر نسبت به تهاجم فرهنگی تذکر دادند و امروز می بینیم تمام علت شکست توطئه های دشمنان، رهبری های پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به گزارش منتشر شده سنتکام اشاره کرد و گفت: در این گزارش علت شکست تلاش اخیر آمریکا در ایران را ۹ بند قدرت پهبادها و موشک های ایران، ارتقای ظرفیت غنی سازی هسته ای، حضور دولتی انقلابی و پایبند به اصول، رویکرد فعال در نظام بین الملل و توافق با کشورهای منطقه، عضویت در سازمان همکاریهای شانگهای، پرداخت بدهی های گذشته و نبود استقراض از بانک مرکزی، تثبیت وضعیت سوریه، تثبیت قدرت حزب الله و افزایش صدور نفت ایران با وجود تحریم ها اعلام کرده است.

وی اظهارداشت: سنتکام در قالب همین گزارش اعلام کرده است که گزارش ها از وضعیت داخلی ایران صحت نداشته و دولت آمریکا نباید توافقات برجام را موکول به تحولات ایران کند چون مردم آمادگی مقابله با نظام را ندارند.

حجت الاسلام بهرامی خاطر نشان کرد: ۴۰ سال است که دشمنان در عرصه های مختلف توطئه می کنند اما به هیچ نتیجه ای نمی رسند و امروز با همین رویکرد به دنبال هویت زدایی از ایرانیان هستند در حالی که پرچم ایران بالا و کشور رو به پیشرفت است.

وی تاکید کرد: آن دسته از افرادی که با فضای مجازی سر و کار دارند، باید مراقبت کنند تا بیمار نشوند، ریشه بسیاری از بیماری ها و انحرافات همین فضای مجازی و راه پیشگیری و درمان آن نیز انس با قرآن، عبادت و به ویژه صحیفه سجادیه است.

در پایان این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان، افراد برتر این جشنواره معرفی و از آنان تقدیر شد.

مادر، همسر و فرزند شهید سلمان احمدی که در اغتشاشات اخیر در خیابان به شهادت رسیده بود نیز در این مراسم حضور داشتند که از آنان نیز با تقدیم تصویری از چهره شهید تقدیر شد.