همدان- ایرنا- مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی فرزین روز پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه به همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۰ درصد تسهیلات پرداختی از نوع تسهیلات خرد بوده و از ۳۲ هزار میلیارد تومان وام پرداختی نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه است.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و در ماه های باقی مانده به طور حتم منابع و اعتبارات بیشتری برای پرداخت تسهیلات خرد و اشتغالزا تزریق می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: همدان استانی مستعد برای سرمایه گذاری است و بنگاه های بزرگی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

فرزین افزود: امروز بازدیدهایی از شرکت دارای مشکل با سیستم بانکی صورت گرفت و در گفت و گو با مدیران واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آنها به ویژه در زمینه تقویت تسهیلات و پرداخت منابع بیشتر به بنگاه های تولیدی تصمیم های خوبی به منظور تقویت منابع بانکی گرفته شد.

وی اظهار داشت: تسهیلات کلان، بنگاه محور بوده و امروز بازدیدی از چند بنگاه بزرگ اقتصادی و تولیدی صورت گرفت و بنابه درخواست استاندار همدان از زمین یک هزار تختخوابی بیمارستان همدان بازدید و بانک ملی متعهد به تامین هزینه مورد نیاز ساخت این بیمارستان شد.