تهران - ایرنا - بعد از پایان تولید فاز اول رئالیتی تاک‌شوی «طناز»، لوگوی این پروژه گفت‌وگومحور با رویکرد گفت وگوهای جدی درباره طنز و اجرای کمال تبریزی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا از تاک شوی «طناز»، این پروژه از لوگوی خود که با طرح اولیه‌ای از ابوالفضل محمدیان و اصلاح آن توسط مهدی میرباقری آماده شده، رونمایی کرد.

«طناز» عنوان رئالیتی تاک‌شوی جدیدی است که با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری، گفت‌وگوهایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون رقم می‌زند.

این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرم‌کننده به مقوله طنز تصویربرداری شده است.