شهرری - ایرنا - گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف و فرمانداری ری از نانوایی های بخش فشافویه منجر به کشف انواع تخلف از جمله کم‌فروشی و فروش اجباری و ارجاع گزارش آن به اداره تعزیرات شهرستان‌های استان تهران شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، طی روزهای اخیر بازرسان اتاق اصناف ری گشت های مشترکی با نمایندگان فرمانداری، بهداشت و بخشداری های این شهرستان داشتند و بازرسی و بازدید از صنوف مختلف انجام شد.

یکی از این گشت های مشترک اتاق اصناف مختص به نانوایی های بخش حسن آباد فشافویه بود که به همراه نمایندگان فرمانداری ری و بخشداری انجام شد که در این گشت هفت برگ گزارش بازرسی در خصوص تخلفات کم فروشی و فروش اجباری تنظیم شد.

براساس این گزارش، پرونده های متخلفان در این بخش تکمیل و به تعزیرات ارجاع شد و قرار است اداره تعزیرات ری این موضوع را بررسی و حکم نهایی در این خصوص را صادر کند.

همچنین طی بازرسی دیگری از چند واحد صنفی تعداد ۷۲۳ بطری رنگ غذای غیرمجاز کشف و ضبط شد و تمام کالاهای مکشوفه در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری قرار گرفت.

از سوی دیگر چهار تُن نمک تاریخ گذشته هم از یک واحد صنفی شناسایی و کشف و در بازرسی مشاهده شد که تاریخ تولید این چهار تُن نمک مکشوفه سال ۱۳۸۰ شمسی بوده است.

گزارش بازرسی در خصوص تخلف تقلب برای واحد فوق هم تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

شهرستان ری در جنوب تهران به پنج بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران و پنج شهر حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر، قلعه‌نو و قیامدشت تقسیم می شود.