همدان- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان کمترین بودجه را در بین تیم‌های لیگ دسته اول کشور هزینه کرده و در مدیریت مالی صرفه جویی خوبی داشته‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا «هادی بلاغی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم شهرداری همدان در مقایسه با سایر تیم‌های دسته اولی کمترین قراردادها و هزینه‌ها را داشته با وجود اینکه حتی یک ششم بودجه برخی تیم‌های لیگ یکی را هم نداریم اما همین میزان تامین بودجه نیز بسیار سخت است.

وی بیان کرد: این تیم متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیست و سایر حوزه‌های شهرداری و نیز دستگاه‌های اجرایی استان باید به تیم کمک کنند.

بلاغی با اشاره به اینکه تیم شهرداری ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد، گفت: اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد، این تیم به طور قطع صعود خواهد کرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان افزود: سال قبل که تیم را تحویل گرفتیم نگرانی ورزش دوستان این بود که گزینه سقوط هستیم و اما امسال با نتایج درخشان کسب شده، مدعی صعود است.

وی یادآور شد: اگر پشتیبانی‌های همه استان را داشته باشیم امسال مدعی صعود به لیگ برتر هم هستیم و این صعود تحول بسیار عظیمی را در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی ایجاد می‌کند.

بلاغی با تاکید بر اینکه امانت دار تیم شهرداری همدان باید باشیم، اظهار داشت: همدان سال‌ها در چند رشته صاحب تیم در لیگ برتر بود اما حالا خبری از این تیم‌ها نیست و شهرداری تنها تیمی است که در بهترین وضعیت حفظ شده است.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با قدردانی از احمد جمشیدیان سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: او و سایر مربیان مردانه پای کار ایستاده‌اند و با وجود مشکلات موجود نتایج خوبی کسب کرده و اختلاف تیم هم اکنون با رده‌های دوم و سوم جدول تنها یک پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش شهروندی تعطیل نشده است، گفت: تغییراتی را در حوزه اجرایی و ستادی داشته‌ایم و براین اساس پیام حیدری به عنوان مسئول ورزش شهروندی منصوب شده و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد نیز فراهم است.

بلاغی با قدردانی از دست اندرکاران ورزش شهروندی از گذشته تاکنون اظهار داشت: خیلی‌ها برای ورزش شهروندی و محلات زحمت کشیده‌اند و اکنون نیز رویکرد حمایت از این حوزه داریم.