تهران-ایرنا- گروه مقاومت جدید «شهید بهاء ابوالعطا» برای مقابله با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که گروه مقاومت جدید «شهید بهاء ابوالعطا» کار خود را آغاز کرد.

این گردان جنین در بیانیه خود افزود: گروه ابوالعطا که یکی از مجموعه های نظامی این گردان است، اولین عملیات خود را با هدف قرار دادن شهرک صهیونیست نشین «حرمیش» انجام داد.

سرایا القدس پیشتر چهار گردان جنین، نابلس، طولکرم و طوباس را برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین در کرانه باختری رود اردن تشکیل داد.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.