کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دانشجویان باید بصیرت و عقلانیت خود را بیشتر از گذشته به نمایش بگذارند از قشر دانشجو به عنوان صاحبان اصلی کشور در آینده یاد کرد و گفت: از دانشجویان می خواهم برای نیل به فردای بهتر راهکار علمی و عملی ارایه دهند.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» در دیدار صمیمی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه اسلام و تایید مردم در عرصه جهانی پای در عرصه وجود نهاد، لذا استکبار با موجودیت انقلاب اسلامی مشکل دارد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: دانشجویان باید آگاه باشند در این کشور وضعیت در گذشته و حال چگونه بوده است، این که حتی مسوولان گذشته ما هیچ اراده ای بدون اذن آمریکا نداشتند قابل تأمل است.

آیت الله علما خطاب به دانشجویان تصریح کرد: قشر دانشجو آگاه و پیشرو است لذا باید بدانید در آینده، کشور و مدیریت آن به دست شما اداره می شود، لذا فرزندان عزیز اجازه ندهید دیگران با تبلیغات سوء خود استقلال و تمامیت ارضی کشور را به مخاطره اندازند.

این استاد حوزه های علمیه تأکید کرد: باید بدانیم وقتی پیامبر گرامی اسلام (ص) تعداد چهل نامه به سران کشورهای آن زمان نوشت، از محتوای غنی اسلام آگاهی و اطمینان داشت، لذا محتوای اسلام برای همه قرون و مردم همه اعصار کفایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، زیرا بصیرت آگاهی و انتخاب درست می دهد، گفت: قشر دانشجو بیشتر از سایر اقشار مورد هجوم و تاخت و تاز فرهنگی و تبلیغاتی است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید دانشجویان عزیز بتوانند از عقل خود که پیغمبر درون است استفاده کنند، زیرا در صورت عدم توجه به عقل، پیامبر ظاهر به کار نمی آید.

آیت الله علما اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعتقاد دارند جوانانی که تحت تاثیر رسانه های بیگانه به خیابان ها می آیند، فرزندان ما هستند، لذا این افراد برای ما عزیز و قابل احترام هستند.