یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در میان مردم حضور نداشته باشیم توانایی حل مشکلات و گرفتاری‌های آنان را نداریم، بنابراین مسئولان با حضور میدانی در جامعه حلال مطالبات باشند.

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار روز جمعه در منطقه اکبرآباد شهرستان یزد حضور یافت و با ساکنان این منطقه دیدار و گفت وگو کرد و افزود: دیدار و ملاقات‌های چهره به چهره با مردم راهکاری مناسب و لازم برای رفع مشکلات و دغدغه شهروندان است و می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی سازد.

وی با قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون برای حل مسایل صورت گرفته ادامه داد: تا زمانیکه در میان مردم حضور نداشته باشیم، قطعا توانایی تصویب قوانین و اجرای آنها را برای حل مشکلات و گرفتاری‌های شهروندان نخواهیم داشت، چرا که تصویب قوانین باید در راستای نیازمندی‌ها و مشکلات مردم باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمده مشکلات مردم در حوزه شهری، محلات و یا دستگاه قضا است که بسیاری از آن‌ها را بررسی، پیگیری و حل کرده‌ایم و باید بیش از گذشته مردم و مسئولان برای تحقق اهداف کشور همکاری مناسب داشته باشند.

جوکار تصریح کرد: ما باید پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت و همینطور حاکمیت و مردم باشیم تا بتوانیم نحوه اجرای مصوباتمان در مجلس را پیگیری و در صورت نیاز بررسی و قوانین مورد نیاز و لازم را در مجلس مصوب کنیم.

وی بیان کرد: سلسله دیدارهای مردمی برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از امورات آنها همچنان با قوت و همکاری بخش‌های مختلف و همراهی مدیران و در جمعه‌ها به صورت ویژه ادامه خواهد یافت.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۷۰ درصد آنها در شهر یزد زندگی می‌کنند.