تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: درپی اقدام خرابکارانه افرادی ناشناس در به آتش کشیدن دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه، دانشگاه تعاملات و همکاری خود را با نیروی انتظامی برای شناسایی عوامل این اقدام آغاز کرده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دانشگاه صنعتی شریف روز شنبه در اطلاعیه ای در این خصوص توضیح داد: بر اساس شواهد اولیه، بامداد شنبه ۱۹ آذر، افرادی ناشناس وارد پردیس مرکزی دانشگاه شده و دفتر بسیج دانشجویی را به آتش کشیدند. در پی این اتفاق دانشگاه تعاملات خود را با نیروی انتظامی برای شناسایی عوامل این اقدام خرابکارانه آغاز کرده است.

نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در طبقه همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت. تقریباً تمام وسایل این دفتر اعم از کتاب‌ها، صندلی‌ها، دستگاه فکس، کشوها و میز جلسات، تخته و تصاویر در آتش سوخته و قابل استفاده نیستند.

آن‌ طور که تصاویر دوربین‌های‌ مداربسته نشان می‌دهد، دو نفر حوالی ساعت ۲ بامداد از دیوار شرقی دانشگاه شریف بالا آمده و به داخل پریده و وارد محوطه دانشگاه شده‌اند و در ساعت ۲:۲۷ بامداد ابتدا از درِ شمالی دفتر بسیج در ساختمان ابن‌سینا وارد این دفتر شده و اقدام به سوزاندن آن کرده‌ و خارج شده‌اند. از شواهد پیداست دفتر بسیج با یک حریق گسترده مواجه شده و حجم خسارات بسیار بالا است.