شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: عامل پخش تراکت علیه امنیت کشور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: به دنبال اشراف اطلاعاتی و پایش تصویری توسط عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی مشخص شد فردی جوان در حال توزیع تعدادی تراکت های ضد امنیت کشور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع عملیات دستگیری آغاز و سریعا تیم‌های عملیاتی به موقعیت اعزام شده و فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

این مسئول یادآور شد: متهم در تحقیقات انجام شده به تحت تأثیر قرار گرفتن توسط فضای مجازی اعتراف و احساس پشیمانی کرد که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم جوان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو بخش حسن آباد فشافویه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو محدوده حسن آباد فشافویه توسط تیم عملیات کلانتری۱۷۶ با انجام اقدامات فنی و تخصصی خبر داد.

وی اظهار داشت: متهم به ۵۰ فقره سرقت معترف و تاکنون بیش از ۲۴مالباخته در این خصوص شناسایی و به کلانتری آن محله دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.