تهران-ایرنا- تداوم رویکرد نژادپرستانه رژیم صهیویستی علیه فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ میلادی باعث شد تا یک نماینده عرب کنست (پارلمان) این رژیم با دبیرکل سازمان ملل متحد برای طرح موضوع دیدار کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، «ایمن عوده» رهبر حزب غربی «حدش» در پارلمان این رژیم با «آنتونی گوترش» دبیر کل سازمان ملل دیدار کرد تا اعتراض رسمی اعراب ساکن سرزمین های اشغالی را به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل ارائه کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دیدار «عوده» با «گوترش» بدون هماهنگی با «گیلاد اردان» نماینده این رژیم در سازمان ملل و با وساطت تشکیلات خودگردان فلسطین انجام شده است.

عوده فاش کرد که نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پیش از این رئیس پلیس بوده و فردی نژادپرست است و نماینده اعراب ساکن سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی نیست

وی افزود: «اردان» بخشی از راه حل مشکل فلسطین نیست بلکه خود مشکل است.

به گزارش ایرنا، میلیون ها فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی 1948 میلادی و کرانه باختری و قدس اشغالی زندگی می کنند. رژیم صهیونیستی با آنها با تبعیض نژادی گسترده ای برخورد می کند و آنها از بسیاری از امکانات زندگی برخوردار نیستند.

روی کار آمدن تندروها در رژیم صهیونیستی می تواند مشکلات فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی را بیشتر کند زیرا اخراج فلسطینی ها از مناطق اشغالی و گسترش شهرک های صهیونیست نشین یکی از وعده های تبلیغاتی احزاب پیروز انتخابات اخیر است.