شیراز - ایرنا- استاندار فارس به مناسبت درگذشت مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه روز یکشنبه در این پیام با نکوداشت نام و یاد مرحوم قاسمی یاد آور شد: خبر درگذشت برادر ارزشمند جناب آقای مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی که از رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس بود سبب اندوه اینجانب گردید.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان ضمن تحمل درد و رنج بیماری مجاهدانه به وظایف خویش عمل کرده و برای دیگران نماد صبر و سخت کوشی بودند.

درگذشت این برادر بزرگوار را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین را برایشان خواستارم.

آئین تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی شمیران به سمت مقبره الشهدای این شهرک با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و مردم قدرشناس برگزار شد.

پیکر مرحوم سردار رستم قاسمی پس از اقامه نماز برای خاکسپاری در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) در جوار شهیدان بدرقه و در این قطعه آرام گرفت.

مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا (س) به همرزمان شهیدش پیوست.

 آیین بزرگداشت مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی در شیراز چهارشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در حسینیه ثارالله در بلوار پاسداران شیراز برگزار می شود