تهران - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در کشور خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سایت پلیس، سرهنگ جلال امینی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان کالا و ارز در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش شبانه روزی و کار جهادی، خودروهای حامل کالاهای قاچاق در جاده‌های مواصلاتی کشور را شناسایی و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: کارآگاهان در بازدیدها و بررسی‌های میدانی از خودروهای مذکور مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق از قبیل قهوه ساز، گوشت کوب برقی، جارو شارژی، تجهیزات پزشکی، الکتریکی و… را طی هفته گذشته در کشور کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۶۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست: تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های مشکوک و غیرقانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.