همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: افراد توانمند و برنامه محور مورد حمایت دستگاه ورزش این استان در انتخابات هیات‌های ورزشی هستند.

علی ضمیری کامل روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات هیات‌های ورزشی هیچ گاه مهندسی نمی‌شود چرا که برای دستگاه ورزش اولویت در هر رشته‌ای، بکارگیری افراد توانمند، برنامه محور و هدفمند است.

وی اضافه کرد: تمامی افرادی که خواهان حضور در انتخابات هیات‌های ورزشی هستند باید برنامه چهارساله خود را ارایه و در مجمع تشریح کنند تا حاضران طبق این برنامه رای بدهند ضمن اینکه برنامه‌های آنان تعهد اجرایی خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش همدان ادامه داد: در مجامع انتخاباتی با هیچ کس تعارف نداریم چرا که سیاست‌های دستگاه ورزش برای ما مهم است و طبق آن توقع ایجاد تحول در تمامی رشته‌های ورزشی را داریم.

ضمیری کامل هرگونه مهندسی در انتخابات هیات‌های ورزشی را بی‌اساس دانست و گفت: این موضوع همواره در آستانه انتخابات هیات‌های ورزشی شایعه می‌شود و در تمامی رویدادهای کشوری نیز وجود دارد اما در همان حد شایعه است چرا که برای رشد و پیشرفت ورزش هیچ گاه منافع استان را به فرد ترجیح نمی‌دهیم و مهم کسب افتخار است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان بیان کرد: در انتخابات ورزشی به اسم‌ها توجه نمی‌کنیم و بهتر است افراد رای دهنده نیز به این موضوع توجه کنند و برای همگان برنامه ارایه شده از سوی کاندیدا که توان اجرایی را داشته باشد، مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: مسوولیت روسای هیات‌های ورزشی پس از انتخابات شروع می‌شود و کارنامه آن‌ها ملاک دستگاه ورزش در ارزیابی عملکرد خواهد بود.

استان همدان بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی دارد.