مهاباد - ایرنا - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: کمبود نقدینگی شبکه بانکی این شهرستان نیاز به تزریق مستمر و پیوسته پول توسط بانک‌های عامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خشایار صنعتی روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل افزود: طی هفته‌های گذشته مبالغی وجه نقد به بانک‌های سطح شهرستان تزریق شد که با توجه به نیاز و جوی روانی حاکم بر منطقه در ساعات اولیه تمام شد لذا نیاز است تزریق وجه نقد به صورت مستمر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: کمبود نقدینگی در بانک‌های شهرستان موقتی بوده و در ایام آینده با حمایت و تزریق پول به شرایط عادی باز خواهد گشت.

معاون فرماندار همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری از اولویت‌های کارکنان باشد.

صنعتی اظهار کرد: ادارت دولتی، دستگاه‌های اجرایی و نهادها موظف هستند تهدیدها و موانع مربوط به حوزه پدافند غیرعامل را احصا و نسبت به رفع و اقدامات تامینی طی یک برنامه زمانی مناسب اقدام کنند.

وی یادآور شد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی همه ادارات و سازمان‌ها موظف به اهتمام ویژه به مقوله پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند و باید در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات تمام توان خود را بکار گیرند.

در ادامه این جلسه آخرین نکات و الزامات شورای پدافند غیرعامل توسط نماینده کارگروه اجرایی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی گزارش داده شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.