بوشهر_ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: متخصصین، کارمندان و کارگران وزارت نفت موفق شدند تهاجم تحریمی و اقتصادی جهان استکبار به حوزه انرژی فسیلی و صنعت نفت کشورمان را بی اثر و شکست دهند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با مسئولان تعدادی از شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی، اظهار کرد: هر کدام از شاغلین رده های مختلف وزارت نفت به عنوان افسران و رزمندگان مقاومت اقتصادی به شمار می روند که با تلاش های شبانه روزی خود سبب شده اند که توطئه های جهان استکبار، نقش بر آب شود.

وی افزود: دشمنان نظام، وقتی در جنگ های سخت و نرم، توفیقی در مقابله با اراده پولادین ملت ایران به دست نیاوردند، جنگ در حوزه اقتصاد را طراحی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تصریح کرد: اگر امروز و پس از 43 سال شاهد شکست توطئه های بیشمار جهان استکبار بر علیه ملت مقاوم ایران هستیم، ناشی از ایمان، توکل بر خداوند، رهبری مقتدر و ولایتمداری آحاد مردم است.

وی با اشاره به ضعف آمریکا و دولت های غربی در مقابل مردم انقلابی ایران، گفت: وقتی کشوری با همه توانش در عرصه جنگ نرم و سخت نمی تواند بر کشور دیگر پیروز شود و از جنگ اقتصادی برای ضربه به آن کشور استفاده می کند، نشان از شکست آشکار آن کشور متخاصم است.

صفایی بوشهری ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شاخص های مختلف دفاعی، نظامی و امنیتی و داشتن مشروعیت مردمی، سبب شده که تهاجم های سخت و نرم و اقتصادی دشمن برای پایان دادن به انقلاب مردمی ایران اسلامی، با شکست مواجه شوند.

وی تهاجم اقتصادی را آخرین حمله جهان استکبار به جمهوری اسلامی ایران ندانست و عنوان کرد: دشمن در قالب های مختلف، اقدام به طراحی حملاتی علیه انقلاب اسلامی ایران می کند که با افزایش جغرافیای اقتدار ایران اسلامی، مجبور به پذیرش شکست است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: افزایش توان اقتصادی کشور با استفاده از ظرفیت های موجود و در حال ایجاد، سبب شده که به موازات، توطئه های دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب در قالب تهاجم اقتصادی بیشتر شود که در مجموعه وزارت نفت در استان بوشهر و با وجود متخصصین دلسوز، انقلابی و دوستدار نظام با یک هم گرایی و وحدت، تمامی این توطئه ها نقش بر آب شوند.