سنندج- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است، بنابراین دشمنان می‌خواهند انتقام بگیرند و باید همه هوشیار و آگاه باشیم.

به گزارش ایرنا، سردار محمد رضا نقدی عصر چهارشنبه در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان استان کُردستان در مهدیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی، فداکاری های بانوان بسیار بیشتر از مردان بوده است و زنان ایرانی و از خودگذشتگی‌های آنان در دنیا نمونه ندارد.

وی با بیان اینکه امروز بانوان ما در صحنه های بین‌المللی نقش‌آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند، افزود: همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته کرده اند همواره مورد آزار و اذیت دشمنان واقع شده اند، چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: روزگاری در این سرزمین بیش از ۷۰ درصد زنان ما بی‌سواد بودند و مدرسه ای در شهرهای کوچک و روستاها نبود تا بتوان علم آموزی کرد اما امروز به جایی رسیده‌ایم که ده‌ها هزار نفر از زنان دانشمند در عرصه های مختلف از ژنتیک تا هوافضا و هسته ای در کشورمان فعالیت دارند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروز تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می‌بینید این روزها امپراتوری رسانه‌ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک دختر جوان که می‌تواند هر انسانی را متأثر کند، دستاویز خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است و غیر از این انتظاری از او نیست، ادامه داد: گروه‌های ضدانقلاب که اسم‌شان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده‌اند و در حالی شعار “زن، زندگی، آزادی” سر می‌دهند که جنایت خود را علیه زنان کُرد از جمله شهیده «ناهید فاتحی کرجو» و شهیده «فاطمه اسدی»، فراموش کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت شهیده ناهید فاتحی کرجو در مبارزه با ضد انقلاب، گفت: این عظمت زنان و دخترانی است که شما امروز وارث آنان هستید و این عظمت شیرزنانی است که انقلاب را تا امروز رساندند و کشور را از بی سوادی، نا امنی، فقر و پریشانی نجات دادند.

سردار نقدی اظهار داشت: هر کدام از شهدای مظلوم استان کردستان یک داستان دارند و اگر نگاهی به داستان زندگی آنها بیندازیم خواهیم دید که هدف اصلی آن دفاع از انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن اسلام بوده است.

وی تاکید کرد: رژیمی که صدها هزار یمنی را قتل عام و بی‌خانمان و اتوبوس نوجوانان حافظ قرآن یمنی را بمباران و تعداد زیادی نوجوان و کودک را شهید کرد، اینک به دروغ داغدار مرگ اتفاقی یک ایرانی شده و زانوی غم در بغل گرفته است و رسانه‌هایش در این اندوه شب و روز ندارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات آمریکا در کشتار مردم عراق و افغانستان و شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب و بی تفاوتی جامعه جهانی به این وقایع اشاره کرد و افزود: رژیمی که با بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان، صدها بیمار و پزشک و زن در حال زایمان و کودک تازه متولد شده را کشت و به خاک و خون کشید، حالا برای مرگ اتفاقی یک خانم ایرانی، اشک می‌ریزد.

سردار نقدی امروز در سفر به سنندج، با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان هم دیدار کرد.