تهران- ایرنا- بسته جام جهانی ایرنا در بیست‌وسومین روز از آذرماه سال ۱۴۰۱ به بازتاب پیروزی آرژانتین مقابل کرواسی و هنرنمایی لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان، تلاش پورتو برای تمدید قرارداد طارمی، توصیه هالند برای نجات رونالدو و اخبار جذاب دیگر این تورنمنت پرداخته است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فرانسه و مراکش در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در پایان خروس‌ها با پیروزی ۲ بر صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

چهارمین قربانی جام‌جهانی؛ مرگ یک نگهبان در ورزشگاه لوسیل

در شرایطی که هنوز مرگ سه خبرنگار ورزشی در جام‌جهانی قطر سوژه داغ محافل مختلف است، امروز خبر مرگ یک نگهبان در ورزشگاه لوسیل، در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افسردگی ورزشی در انتظار هواداران فوتبال

بنیاد سلامت آمریکا از افسردگی هواداران فوتبال بعد از مسابقات جام جهانی این رشته در قطر، ابراز نگرانی کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مارتینز: همه دوست داشتند آرژانتین ببازد

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: همه دوست دارند ما ببازیم اما ما بازی‌هایمان را بردیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توصیه هالند برای نجات رونالدو

ستاره جوان منچسترسیتی برای نجات کریستیانو رونالدو از وضعیت فعلی‌اش، توصیه‌ کرد که به او فرصت داده شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جادویی دیگر از خورشیدی که غروب نمی‌کند؛ کسی را با مسی قیاس نکنید، لطفا!

لیونل مسی بازهم نشان داد سن و سال برایش هیچ اهمیتی ندارد و در آستانه‌ی بازنشستگی هم رکوردها را یکی پس از دیگری در هم می‌شکند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تلاش پورتو برای تمدید قرارداد طارمی؛ آرسنال در "خرید رویایی" ناکام ماند؟

نشریه‌های پرتغالی از احتمال عدم فروش مهاجم ملی‌پوش ایرانی توسط باشگاه پورتو به تیم فوتبال آرسنال خبر دادند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان رویای مراکش/ امباپه به مسی رسید

تهران- ایرنا-تهران- ایرنا- تیم‌های فرانسه و مراکش در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در پایان خروس‌ها با پیروزی ۲ بر صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.