تهران - ایرنا - دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ کدام از دانشجویان این دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرآیند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در اطلاعیه امروز (پنجشنبه) دانشگاه خواجه نصیر آمده است: پیرو برگزاری جلسه کمیته تجدیدنظر دانشگاه و بررسی اعتراضات، احکام کمیته بدوی انضباطی برخی دانشجویان مورد تأیید قرار گرفت که از طرف کمیته به آنها اطلاع رسانی می شود.

در این اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد: دانشجویان در صورت داشتن اعتراض مجدد به احکام تجدیدنظر، می‌توانند اعتراض خود را برای ارجاع حکم به کمیته مرکزی انضباطی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کنند.

دانشگاه خواجه نصیر در ادامه این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به رخدادهای ۲ هفته اخیر، مسوولان دانشگاه با جدیت معتقد هستند ابزار کافی برای مدیریت و برخورد انضباطی با تخلفات صورت گرفته در محیط دانشگاه در اختیار آنها است و در همین راستا همچنان پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشت شده از نهادهای مسوول هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه به برخی سؤالات دانشجویان اشاره و آمده است: هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع ورود نیستند اما فرآیند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.