شهرری_ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی مبتنی بر اصول انقلاب است گفت: عضویت ایران در سازمان های بین المللی از این اصول سر چشمه می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی پنجشنبه در مراسم دوره تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین در بسیج، اظهارداشت: امروز ایران اسلامی عضو سازمان شانگهای شده و نتایج این مهم در آینده خودش را نشان خواهد داد و دولت سیزدهم این کار را کرده ، چرا چون اعتقاد به اصول دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود: این دولت جدا از دولتی است که اعلام کرده بود من با تمام توان و قدرتم سند بیست سی را در ایران اجرا خواهم کرد.

وی درباره اقتدار دفاعی ایران گفت: بر اساس گزارش خود آمریکایی ها ، ایران از دسترس این کشور خارج شده ،اگر یک رزمایش در خلیج فارس انجام می گیرد، وقتی به آمریکا می گویند از منطقه خارج شوید بدون چون و چرا از منطقه خارج می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی در ادامه درباره فروش نفت ایران تصریح کرد : حزب الله لبنان از ایران نفت و سوخت خریداری می کند و اعلام می کند از بندری که نفتکش بارگیری می شود تا بندری که پهلو می‌گیرد جغرافیای ماست و برای اولین بار کشتی های نفتی ایران بدون اسکورت در بنادر سوریه پهلو می‌گیرند این نشانه قدرت ایران در منطقه است .

وی با بیان اینکه قدرت نفوذ ایران در منطقه ما فوق تصور بیگانگان است افزود: پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در منطقه خلیج فارس سرنگون می شود، بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عین السد زده می‌شود و با افتخار هم اعلام می‌کنیم، برخی کشورها اعلام کردند خیلی شجاعت داشتید که گفتید ما زدیم،این قدرت دفاعی ایران است.

مراسم دوره تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین در بسیج که در سالن اجتماعات جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد