بندرعباس - ایرنا - امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر اینکه مستکبران جهان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران هراس دارند گفت که مستضعفان جهان به ایران اسلامی و قوی، دل بسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قنبر درویشی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی و انقلاب ما در یک موقعیت حساسی قرار دارد، اظهار کرد: دشمنان بدانند که ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و مستضعفان دنیا به این کشور مقتدر دل بسته‌اند.

وی تصریح کرد: هرچند این مشکلات داخلی برای مان زحمت است و رهبر معظم انقلاب از سختی هایی که مردم جامعه ما متحمل می شوند، خون دل می خورند؛ اما آن را بزرگ نبنید؛ چرا که ایران و اسلام اکنون در دنیا عزیز و قدرتمند شده است و دشمنان از این قدرت در هراس هستند.

مدیران اجرایی کشور با کار جهادی به دنبال رضایتمندی بیشتر مردم باشند

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین خطاب به مدیران اجرایی کشور گفت: امروز خدمت به مستضعفان مسلمان در ایران اسلامی به منزله خدمت به اهل بیت (ع) است و نباید کاری کرد که مردم جامعه ما از دست اندرکارن کشور ناراضی شوند چراکه دشمنان، همین را می‌خواهند.

حجت الاسلام درویشی گفت: دشمنان، وحدت شیعه و اهل سنت را هدف قرارداده‌اند که باید علما و مردم مسلمان بدانند؛ عده ای نادان به خاطر ریاست دست به اختلاف‌افکنی می زنند که اهل سنت و شیعه نباید فریب این توطئه‌ها را بخورند.