اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی ها، غلظت آلاینده های هوا در اصفهان فردا - شنبه - کاهش می یابد و فعالیت همه مدارس بدون تعطیلی دنبال خواهد شد.

«منصور شیشه فروش» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش غلظت آلاینده‌ها در خواستی برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ارائه نشده و فردا مدارس باز است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های ماهواره ای و پیش بینی اعلام شده از طرف سازمان‌های تخصصی، وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده در شرایط به نسبت مناسب تری قرار می گیرد از این رو مدارس، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک در استان اصفهان فردا شنبه ۲۶ آذر دایر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد: در صورت تغییر شرایط آب و هوایی، تصمیم های بعدی در اسرع وقت به اطلاع شهروندان می رسد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز روز جمعه اعلام کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج از روی استان تا اوایل هفته آینده است و بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌ صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران و برف (مناطق سردسیر) و مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود و از امروز به تدریج از غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی کاسته خواهد شد اما از روز دوشنبه جو به نسبت پایدار خواهد شد.