گناوه - ایرنا - مدیر کمیته مسابقات فوتبال ساحلی سازمان لیگ کشور گفت: یکی از اولویت های اعزام تیم فوتبال ساحلی جوانان باشگاه‌های کشور به مسابقات جهانی در کشور پرتغال، قهرمانی است.

مهرداد شفیعی راد جمعه شب در حاشیه آیین اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اعزام تیم ها به خارج از کشور از جمله قهرمانی، واجد شرایط بودن، آمادگی و درخواست تیم‌ها، تائیدیه لازم و اخذ مجوز نیاز است.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم شهدای حیات داوود بندرگناوه به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور را نایل شده است در اولویت اعزام به کشور پرتغال قرار دارد.

مدیر کمیته مسابقات فوتبال ساحلی کشور گفت: کشور پرتغال همه ساله مسابقاتی در دوره های مختلف پایه و زیر ۱۸ سال به صورت جهانی برگزار می‌کند و امسال نیز دعوت نامه ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

وی با تبریک کسب قهرمانی تیم شهدای حیات داوود گناوه در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور افزود: این مسابقات در ۲ مرحله با قهرمانی نماینده گناوه به پایان رسید.

شفیعی راد یادآورشد: با برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور( زیر ۲۳ سال) در شهرستان گناوه پرونده مسابقات لیگ فوتبال ساحلی در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

توسعه زیرساخت های ورزش های ساحلی از اولویت های استان بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از سیاست های این اداره توسعه زیرساخت های ساحلی به عنوان اولویت های ورزشی در سطح شهرستان‌های ساحلی استان است.

کمال صالح احمدی افزود: در این ارتباط، بزودی در جزیره خارگ احداث مجموعه ورزشی ساحلی با حمایت و پشتیبانی وزارت نفت، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای و بخشدار این منطقه برای شهرستان های ساحلی استان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده تلاش داریم که این مجموعه قابلیت برگزاری مسابقات رسمی و ملی و بین المللی را داشته باشد.

صالح احمدی با تبریک موفقیت نماینده گناوه در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور عنوان کرد: باتوجه به قهرمانی این تیم در کشور و راه یابی به مسابقات جهانی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، مساعدت خوبی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از متولیان و حمایت کنندگان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرستان گناوه از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری، هیات فوتبال، اسپانسرها و ورزش و جوانان گناوه تقدیر کرد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور باحضور تیم های فولادهرمزگان، مقاومت گلساپوش یزد، آبی پوشان کاشان و شهدای حیات داوود گناوه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این بندر به مدت سه روز برگزار و نماینده استان بوشهر به مقام قهرمانی این دوره نایل شد.