تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

یزد- ایرنا- رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس یزد از پلمب ۵ واحد صنفی زرگری متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی و صنفی در شهر زارچ خبر داد.

به گزارش شنبه شب پایگاه خبری پلیس یزد سرهنگ "رضا زارع ارنانی" در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در زارچ اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ۵ واحد صنفی زرگری متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس یزد ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، از مردم خواست: در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

زارچ در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

کشف ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۶ کیلو و۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات ماموران مبارزه با موادمخدر استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال موادمخدر توسط سوداگران مرگ بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در یک عملیات منسجم با همکار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در زمان کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری"ال ۹۰" مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس پس از توقف خودرو و در بازرسی های انجام شده مقدار ۵۶ کیلو و۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند. سردار بهدانی فرد در خاتمه خبر ضمن اشاره بی امان پلیس با قاچاقچیان، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از دستگیری سوداگر مرگ، وی را روانه دادسرا کردند.

برچسب‌ها